קטגוריות: שיווק
המאמר הזה מגיע לרוב למנהלים בתחום הרווחה, הרכש, השיווק ועוד. אני מקווה שהסבלנות שאתם משקיעים בקריאה שלו, זורקת לכם רעיונות ואולי מאירה כמה נקודות שקצת ככה התכסו באבק השוחק של העבודה היומיומית בארגון. אם כן אשמח אם תחלקו איתי ותיכתבו לי בחזרה במייל הר"מ.
אתם ואנחנו עוסקים כל השנה במלאכה הקשה ביותר כלפי לקוחות הפנים של הפירמה – יחס חם.
את היחס החם הזה קשה להגדיר. אין אפשרות לכמת אותו בכסף, זמן או כל אלמנט מדיד אחר כמו גודל, משקל, חדש / ישן וכו'.
ולמה זה? כי כל ארגון, עסק, מפעל, חברה, פירמה ומה לא – שונים אחד מהשני באופן מהותי.
זה תבשיל המכיל, סוגי תפקידים, תחום התעסקות, כמות עובדים, הנהלה, עובדים ומה לא שנקרא:
כיום, שכל ארגון מפתח שפה וחוקיות פנימית משלו, לא יתכן, הגיונית, שכל אינדיבידואל הלוקח חלק בארגון (להלן העובד) יקבל את אותו שי לחג או רחמנא ליצלן תו. (לגבי הבחירה בין תווים למתנות חכו למאמר הבא)
למי מכם שכבר מכיר את הפתרון הזה, נסו לנקות את הציניות.
לפרסונליזציה של רכישת מתנות רזולוציות רבות.
בחירה מרשימת מתנות נתונה
אתר בחירת מתנות מרשימה
אתר + מתנות מרשימה + יכולת לשדרג בתוספת תשלום
אתר + מתנות מרשימה + יכולת לשדרג בתוספת תשלום + לרכוש מתנות נוספות לקרובים
להמשיך?
כשאני מציע ללקוח לעבור לפתרון פרסונלי לעובדים שלו לרוב הוא מנסה למכור לי את פתרון התו, אבל הפתרון הזה הוא לא רק מנוגד להתפתחות של התרבות הארגונית החדשה כיום, אלא הוא, לדעתי, אנטי-סוציאלי, כי לפי המידע שיש לנו, תן-קניה לרוב לא מנוצל על ידי זה שהיה אמור לקבל את ההטבה או כמו שאנחנו קוראים לזה הקשר בין תו-קניה ל…גבינה לבנה.
אני, מבקש מכל מי שמרגיש או מרגישה צורך לחדש, להתאים או לרענן את אופרצית המתנות לחגים שלו, לכתוב לי כאן למייל או להרים טלפון, אשמח לשוחח אתכם ולראות איך אנחנו יכולים להיות חלק מהפתרון.
התקציב תלוי בגודל החברה ובמדיניות שלה, אך בדרך כלל נע בין 100-500 שקל לעובד. חשוב לזכור שערכה של מתנה לא נמדד רק במחיר אלא במחשבה ובהתאמה האישית.
הפתרון הטוב ביותר הוא עריכת סקר מקדים או מתן אפשרות בחירה מתוך מספר אפשרויות. כך כל עובד יכול לקבל משהו שבאמת מתאים לו.
מומלץ להתחיל לתכנן לפחות 3-4 חודשים מראש, במיוחד עבור חברות גדולות. זה מאפשר זמן מספיק למחקר, הזמנה, ייצור והתאמה אישית.
תשובה: חשוב ליצור מערכת מעקב מפורטת הכוללת רשימת עובדים מעודכנת, כתובות משלוח נכונות ואישור קבלה. לעובדים מרוחקים יש לתכנן משלוח מראש.
חשוב להיות רגישים לגיוון התרבותי ולהציע מתנות שלא קשורות ספציפית לחג, או לתת אפשרות לקבל את המתנה בזמן אחר המתאים לעובד.
ניתן למדוד הצלחה באמצעות סקרי שביעות רצון, משוב ישיר מעובדים, מעקב אחר מדדי מעורבות עובדים ובחינת
מנכ"ל שותף CHOOZ
Published At: 29/10/2024 10:38: AM
הקלד את כתובת המייל שלך ונשלח לך קוד התחברות