קטגוריות: שיווק
אני חושב שיצא לי או לרותם אחי, איש המכירות הכי ותיק שלנו, לדבר עם מאות חברות במשק הישראלי, מכל תחום עיסוק, גודל, צורה ותרבות ארגונית.
הרבה מהשיחות הללו, קורות סביב חגים גדולים וחשובים, בהם התקציבים הם בלתי נתפסים והכל בשביל העובדים. ואם יש תשובה שפעם אחרי פעם, שנה אחרי שנה, קשה לנו להבין זו התשובה: "אין צורך. אני מחלקת לכולם תווים." ואנחנו חושבים לעצמנו: באמת? אתם בטוחים שאתם עושים את זה בשביל העובדים?
עכשיו בואו נשים את הדברים על השולחן. כשאתם רוכשים מתנות לעובדים, קבוצת פרסום 10 מרוויחה יותר.
זהו. תקראו. זה נכתב בלב שלם.
ולא רק בגלל שהצד השני של המשוואה הזו היא, כשאתם נותנים אפשרות לבחירת מתנות לעובדים שלכם הם מרוויחים יותר (וגם אתם בסופו של דבר).
אנחנו בדקנו ואם גם אתם תבדקו, תגלו שברגע שעובד מקבל תו, למעשה המתנה שלו מופקעת.
המתנה המופקעת, הופכת לקניות בסופר במקרה הרע ובמקרה הטוב למשהו לכל המשפחה.
ועכשיו בוא נחזור אליכם, אתם שבאמת עושים ימים כלילות לרווחת העובדים.
נסו להסביר לי למה להמשיך את עצימת העיניים? אולי בגלל החשש מכאב ראש?
אז תנו לי לשים עוד משהו כאן על השולחן שפתחנו.
מערכת משומנת שעשתה עשרות פעולות דומות אמורה, לכל הפחות להוריד לכם את כאב הראש של חלוקת מתנות לגמרי ולכל היותר, לגרום למערכת להעריך יותר את היוזמה והתעוזה שלכם.
אז צאו ועשו שופינג למערכת המתאימה ביותר לאופרציה שלכם. תרכיבו יחד עם מנהל תיקי הלקוחות שלכם פתרון המתאים לכם שיכול לכלול, יום בחירת מתנות, יום חלוקה ססגוני, אריזות שמיות ועוד המון מסלולים שיהפכו את בחירת המתנות לנושא בעל עניין עם המון קרדיט ליזמים.
צריכים עזרה, ייעוץ או סתם להתקשר לשאול מה נשמע?
כל הפרטים שלי מופיעים כאן למטה.
התקציב תלוי בגודל החברה ובמדיניות שלה, אך בדרך כלל נע בין 100-500 שקל לעובד. חשוב לזכור שערכה של מתנה לא נמדד רק במחיר אלא במחשבה ובהתאמה האישית.
הפתרון הטוב ביותר הוא עריכת סקר מקדים או מתן אפשרות בחירה מתוך מספר אפשרויות. כך כל עובד יכול לקבל משהו שבאמת מתאים לו.
מומלץ להתחיל לתכנן לפחות 3-4 חודשים מראש, במיוחד עבור חברות גדולות. זה מאפשר זמן מספיק למחקר, הזמנה, ייצור והתאמה אישית.
תשובה: חשוב ליצור מערכת מעקב מפורטת הכוללת רשימת עובדים מעודכנת, כתובות משלוח נכונות ואישור קבלה. לעובדים מרוחקים יש לתכנן משלוח מראש.
חשוב להיות רגישים לגיוון התרבותי ולהציע מתנות שלא קשורות ספציפית לחג, או לתת אפשרות לקבל את המתנה בזמן אחר המתאים לעובד.
ניתן למדוד הצלחה באמצעות סקרי שביעות רצון, משוב ישיר מעובדים, מעקב אחר מדדי מעורבות עובדים ובחינת
מנכ"ל שותף CHOOZ
Published At: 17/10/2024 06:41: AM
הקלד את כתובת המייל שלך ונשלח לך קוד התחברות